pátek 14. května 2010

Ubohááá Rusalko bledááá

Ve čtvrtek večer jsem absolvovala svou premiérovou návštěvu brněnského divadla Husa na provázku. Sešly jsme se s Maruškou v sedm hodin a zjistily, že představení začíná až v osm třicet. Nevadilo nám to ale a šly jsme ještě do blízké kavárny a na procházku kolem Petrova. A pak už nastal Rusalčin čas...


Představení bylo výborné. Když pominu, že se první část odehrávala venku, což zahrnovalo Rusalku šplhající po stromě a Ježibabu několik desítek metrů na střeše nad diváky, musím zmínit skvělý zpěv a herecké výkony (zvláště utonulých). Druhá část představení se sice odehrávala již na vnitřní scéně, zato však celá na vodě.
Byl to zkrátka supr zážitek.

7 komentářů:

Hanka řekl(a)...

jééé, závidim. já jsem teď od breťáka dostala tip na bezkonkurenčně nejhorší představení, u kterýho se prej člověk nenudí, jak nestačí žasnout. tak že bych se taky vydala? a na čem žes to byla?

Eva řekl(a)...

A kde je ten Breťákův tip? V Brně? A jak na čem jsem byla? No na Rusalce přece, copak to není jasný?

Hanka řekl(a)...

nikde jsem nenašla jak se to jmenuje a předpokládám, že klasická dvořákova opera to v podání husy na provázku nebyla (zvlášť, když rusalka šplhala po stromech :-D). nicméně tip zní con amore. prej je to taková slátanina, až si divák říká, že to snad ani nemůže být pravda, což se mi zdá jako docela dobrý lákadlo :) zkrátka ukázka toho, co všechno se může na jevišti dít :)

Hanka řekl(a)...

jo, v brně je to. v mahence.
(ha, a teď si nezapomenu odkliknout políčko, aby mi to posílalo zprávy. tak.)

Eva řekl(a)...

Ale našlas - hned v nadpisu ;) Jmenuje se to Ubohá Rusalka bledá a klasický libreto bylo asi trochu upravené, nicméně hlavní árie se normálně pěly. Zajímavý to bylo především tou výpravou.
A Con Amore bychom třeba taky mohly prubnout někdy ;)

Unknown řekl(a)...

Já chci taky, já chci taky! Je ostuda, že tu nežijem kulturně, v takovým kulturním městě, jakým Brno je.. To je samej koktejl, sama vinotéka.. Do Husy bych někdy zašla ráda.. A taky do HaDivadla..

Eva řekl(a)...

Tak příští rok si to musíme líp rozvrhnout ;)