středa 5. května 2010

Veselý nákup

Tak si představte, že si jdu takhle dneska odpoledne do Billy na nákupy. Nakoupím si nějakou tu véču a na zítra přidám do košíku i dvoulitrovou Coca-colu. Jdu si klidně do dlouhatánské fronty, vyložím zboží na pás, počkám nějakou tu čtvrthodinku než paní pokladní zjistí kód švestek a už jsem na řadě. Paní prodavačka namarkuje véču, já si skládám vše do batohu a blíží se i markování Coly. K tomu však nikdy nedojde...


Věřte nevěřte, náhle se ozvala rána a celý dvoulitrový obsah Coly byl aplikován na všechny za mnou stojící zákazníky, prodavačku, terminál, vedlejší pokladnu... No zkrátka byla to exploze za jakou by se ani Eyjafjallajökull nemusela stydět...
Ano ano, i nakupování v supermarketu může být velmi dobrodružné.

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

:c))) Tak teď jsi mě fakt rozesmála! Tomu říkám sladká pomsta za čekání ve frontě! A co na to lidi? Pro další sis už, předpokládám radši nešla, co? :c)

Eva řekl(a)...

Mno lidi stáli "jak přilepení" ;) V podstatě se nikdo nerozčiloval (jak by se taky na tu prasklou lahev rozčiloval, že ;)). Ale právě že mi dali jinou Colu a teď se s Háňou bojíme, jak jí dovezem do Phy...

Unknown řekl(a)...

:c) Tyjo, holky, dejte ji do zavazadlovýho prostoru a zabásnou vás za pokus o atentát :c)) To je fakt pecka, tohle bych do těch bublinek nikdy neřekla :c) A samotná představa někoho, jak se rozčiluje na prasklou lahev od Coly mě taky baví :c)

Hanka řekl(a)...

jestli ona ta reklama, co máš v článku, něco nenaznačuje...
každopádně jsem ráda, že se nikomu nic nestalo, takovej výbuch, to není žádná sranda. a nebo je?

Má to šťávu! řekl(a)...

tak tam bych být nechtěla:D